sobota, 14 kwietnia 2007

Sooooooooobota

Wiecie co? Jest sobota a nauki tyyyyyyle, że Ariel to już nie wie za co się zabrać^^. Ja za to wiem co robić: dorwałem Castlevanie na mojego małego białego skarba^^. Duży czarnuch jest zbyt brzydki by go nazywać skarbem dlatego ochrzciłem go Maszyną do oglądania Dram^^. Kurcze zaczynam mówić do rzeczy (o_O). Wracając do tematu (jakiego tematu?) chyba zaraz poćwiczę krzaczki, bo nauka o członach układów dynamicznych mnie jakoś nie pociąga ehhhhhhhhhh. (nie nie zacinają mi się klawisze, a propos pamiętajcie o akcji "prawy alt"!!!). Dziwne ale na trzeźwo piszę tak jak po pijaku myślę. Kolega właśnie mi pisze, że gdyby nie projekty, które musi oddawać na uczelnię to by już nic nie kodował. Gdyby nie Japoński to ja już niczego bym się nie uczył^^. To ja kooooończe.

2 komentarze:

Zainin pisze...

"członach układów dynamicznych"

a co to jest? oO

btw - co trzymasz na tych zdjęciach? Jo? ;]

Daniel pisze...

Lepiej nie wiedzieć:) A na zdjątkach: bokken^^