wtorek, 24 kwietnia 2007

Ale jakoś tak nie chce mi się pisać

Kurczę obiecałem to piszę no bo jakżeby inaczej, obietnicę mam łamać? To piszę a co mi tam. {5 min przerwy} Kawusia, kurcze zaczyna się kończyć. Trzeba bedzie uzupełnić zapasy^^. O czy to ja miałem napisać? A pozostały jakieś dwa lub trzy dni do rajdu, e tfu długiego weekendu. O rajdzie pewnie jeszcze nie raz napiszę bo to bardzo nietuzinkowe przeżycie %_%. Siedzę sobię, popijam kawusię a wypadałoby czasem sie pouczyć. Pewnie jak zwykle znów nic z tego nie wyjdzie:) ale zawsze warto mieć nadzieję hehe. Niemam dziś weny, pewnie jak dokończę kawę to przyjdzie mi tak z 20 nowych cudnych pomysłów^^ {autor pozostawił temat samemu sobie i liczy, że sam się napisze jak dość mylnie zresztą uważa przez całe życie, że coś się zrobi samo} kurcze nie robi się o żesz. Generalnie jest bardzo optymistycznie: prawie niemam co jeść, niewiem kiedy wrócę do domu, jak potoczy się mój los w ciągu najbliższych paru dni no i w końcu jaka pogoda będzie na rajdzie. Ale ja się nie smucę no bo i po co? Nie, jednak dziś nic nie piszę.

17 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ta kawa wypłucze z Ciebie całe wartościowe wnętrze i wtedy to już zupełnie nie będziesz miał weny:P Kawa jest wynalazkiem Sam Wiesz Kogo (Harrym tu zapachniało)

Anonimowy pisze...

wara od Harrego!!!

Anonimowy pisze...

Ileż agresji w młodych ludziach.

Anonimowy pisze...

Nie dam wyśmiewać się z Harrego!!

Anonimowy pisze...

Dziewczyno, zlituj się. Kto się naśmiewa bo nie zauważyłem OMG

(Daniel zrób coś)

Daniel pisze...

Fanko czy my się znamy?

Anonimowy pisze...

z samego Harrego to może i nie,ale z książki o nim zapewne.

do Daniela:
A czy to ważne?

Anonimowy pisze...

Opanuj się fanko. Osobiście uważam książki z serii HP za całkiem udane, a Ty odbierasz zdanie "Kawa jest wynalazkiem Sam Wiesz Kogo" jako atak. Dorośnij

Anonimowy pisze...

jestem już duża

Anonimowy pisze...

Podobnie jak Ty Grabarz;)

Anonimowy pisze...

Duży nie znaczy dojrzały vide ja :P

Daniel pisze...

Oj dzieci dzieci^^ Ja tam lubię nawet książki o HP, ale jak znam grabaża (ajc nie tego, grabarza:) to pewnie nie chodziło mu o jakąs obrazę. A pozatym fanko to lubie wiedzieć kto udziela się u mnie^_-

Anonimowy pisze...

w najbliższym czasie być może się dowiesz;)

Anonimowy pisze...

Wielkie odliczanie czas zacząć :D Czuję się jak na gali wręczenia Oskarów :P Kim okaże się tajemnicza fanka harrego? Kiedy ujawni swoja tożsamość? To i jeszcze więcej - WKRÓTCE :D

Anonimowy pisze...

Właściciel bloga już wie!!! Ty też chcesz wiedzieć?? Wyślij sms o treści:fanka harrego na numer 79..., koszt smsa Cię zaskoczy!!!

Anonimowy pisze...

Mam swoich informatorów, by nie płacić bez sensu:P

Anonimowy pisze...

Rozumiem,że zagadka rozwiązana? :)

PS.ciekawe ile swoim informatorom płacisz? ;)