wtorek, 3 kwietnia 2007

Po co?

Dzisiaj ktoś mnie spytał po co piszę tego bloga. Ja więc odpowiadam:
- żeby paru znajomych wiedziało co się ze mną dzieje
- żeby miec po co włączać kompa i sprawdzać czy ktoś zostawił jakiś ślad na blogu
- żeby powoli nabierac pewności siebie. W końcu kiedyś trzeba zacząć publikować (jak ktoś będzie je chciał czytać:) jakieś teksty a blog jest wprost idalanym miejscem do przekazywania swoich spostrzeżeń czy przemyśleń szerszemu odbiorcy. Mogę więc wyrabiać swój warsztat pisarski:)
- bo mam swój własny kawałek internetu tylko dla siebie a przecież tytuł człowieka roku do czegoś zobowiązuje:)
- bo (to dla fanów Harrego Pottera) to swietna myślodsiewnia tzn. lubię sobie tutaj zapisać jakąś myśl, która krąży mi po głowie, co by jej nie zgubić
- bo lubię mieć status człowieka, który lubi wybijać czymś orginalnym się ponad innych nawet jeżeli ci inni to paru kumpli:)
To chyba wsio. A wy? Czemu wy piszecie blogi?

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ja nie piszę blogów i żyję. Publicysta się znalazł:-P
podpór przodem!!! i 20 jedziesz!

niestrawny pisze...

Po części z tych samych powodów, a w znacznej części z jakiejś potrzeby samoekspresji, czyli nadal z tych samych powodów