wtorek, 17 lipca 2007

Góry i zdjęcia









18 komentarzy:

Anonimowy pisze...

proszę proszę:)

niestrawny pisze...

To 'przewodniczka' Twojego serducha czy tylko szlaku? ;-)

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

ŁADNIE :D

BTW - Czy zdjęcie pierwsze i ostatnie ma służyć zabawie, odnajdź różnice? Ja nie widzę takowych :P

Anonimowy pisze...

"Piękne" zdjęcia;)

Anonimowy pisze...

Brakuje zdjęć ze spływu:)

Anonimowy pisze...

Co to za blondynka koło Ciebie przystojniaku??????

Daniel pisze...

A kimże ty? A ta pani to tajemnicza przewodniczka (co napisała dwa komentarze wyżej ^_^)

Anonimowy pisze...

Mozesz mnie z nia umowic???? Please:)

Daniel pisze...

Nie jestem pewien czy lubi nieznajomych ^_^"

Anonimowy pisze...

To sie upewnij, bo bedzie z Toba zle, hehehe ;)

Anonimowy pisze...

hmmm...konkurencja...

Anonimowy pisze...

Owszem, a ty znasz ta panienke koło tego przystojniaku?

Daniel pisze...

Jednak nie lubi nieznajomych (<_<)(>_>) (~_~)(\_/)

Anonimowy pisze...

Szkoda, bardzo chciałbym ja poznac, to jednak niemozliwe.
Powiedz jej że ma wielbiciela, ty masz chłopie szczescie nie to co ja:(

Daniel pisze...

Mimo wszystko w dobrym tonie jest przedstawianie się

Anonimowy pisze...

Imie i tak ci nic nie powie, ale jak nalegasz.Maciek z Wawy;P

Anonimowy pisze...

a ja chce relacje na żywo!!!